Nonnii, menny taas pari päivää.

Omblinella alko tosiaan koulu toissapäivänä, ja samana päivänä hän päätti kans alkaa vierastamaan mua. Ihan yhtäkkiä. Noh.. Sanottaisko et se oli suht helvettiä. Kun ei se tyttö ees voinu jäädä yksin huoneeseen mun kans vaa heti juoksi vanhempiensa luo. Alko itkemään jos yritin auttaa häntä jossakin. Lucie lähti kans toissapäivänä Pariisiin työmatkalle, tulee vasta perjantaina.

Eilen yritettiin sit et mä menisin yksin hakemaan hänet koulusta.. Noh, eihän siitäkään tullu sit lasta eikä paskaa, hän sai itkukohtauksen ja juoksi takas luokkaan ku tajus ettei oo vanhemmat siel. Piti lopulta soittaa Jerome hakemaan meiät. Illan yritin viettää niin paljon Omblinen kans ku mahdollista mut eipä paljoo edistystä ollu. Ehkä vähän, silleen et sit kun tyttö meni nukkumaan niin luettiin yhdessä kirjaa (minä, Ombline ja Jerome) ja sentää suostu istumaan mun vieressä.

Tänään sit sovittiin et tapaan Jeromen siel koululla ja haetaan Ombline yhdessä sieltä (Jeromel tosiaan alko työt tänää taas), tehtiin lounasta ja pistettiin tyttö päikkäreille. Sit Jerome lähti töihin. Äsken just Ombline heräs ja kävi vessassa (tarvii viel apua siellä) ja huus mua apuun, menin auttamaan ja hän meni ihan tyytyväisenä takas nukkumaan, eli EDISTYSTÄ! Jee. Aiemmin ois saanu itkuraivarin jos minä oisin menny häntä auttamaan. Täytyy nyt kattoa miten menee tää loppupäivä sit kun hän herää päiväunilta. Toivottavasti ihan ok, voikun nukkuis yhtä pitkään kun eilen (puol viiteen!). Sovittiin et jos alkaa taas itkemään vanhempien perään niin pistän DVD:n pyörimään ja sitä hän yleensä kattoo ihan tyytyväisenä.

Tänään ois illal tarkotuksena mennä tivoliin tyttöjen kans, ja samal sinne tulee meit tapaa pari mun nettituttua Luxista. Tai siis yks nettituttu, joka tuo sit kavereita. Poikia. Voitte arvata vaan onko nää meiän muut aupparitytöt fiilareissa :D

Oon nyt tosiaan tavannu monta suomalaista au pairia. Luettelen vaik nimiä täs: Jenna (asuu ihan mun vieres<3), Elsa, Karo, Karsu, Merisa, Kata ja Jenni. Tänään tapaan vissiin yhen Oonan kans. Ja lauantaina meiän porukkaan liittyy vissiin Riikka ja Eija. Ja sunnuntaina Luxiin tulee vielä Sini. Eli meit on suht iso porukka tääl sit :D

Nyt voisin mennä vaik kuntoilee noiden kuntopyörällä :D Haa. Poljen itteni tainnoksiin. Moikka. :>

Kusti kuittaa.