Olipas se ilta. Ihmisiä tuli ja meni ja ilojuoma virtas vuolaasti. Mitään ei kumma kyl menny rikki ja paikatkin pysy suhteellisen siiistinä. Ei tullu riitoja tai tappeluita ollenkaan ja taisipa jopa tulla uusia ystävyyssuhteita. Oli huippua huomata miten paljon mulla oikeasti onkin kavereita ja että ne oikeasti halus kaikki tulla sanomaan näkemiin. Merkitsi niin paljon ja vaikka alkuun olinkin surullinen kun iski tajuntaan, että suurimman osan niistä ihmisistä näin nyt vikan kerran vuoteen, niin silti jäi älyttömän hyvä mieli.
Oli kiva nähä ihmisiä, joita oli viimeks nähny monta vuotta sitten ja muistaa taas kaikki ne hyvät ajat. On se kumma kun vasta mun pois lähteminen toi meiät yhteen taas (onkohan siinäki sitte joku vihje, eh), vaativaa. Laskin tuossa viel nii kyl meil näköjään ainaki 36 ihmistä illan mittaan kävi, huuur.
Ilta meniki kyllä hyvin, enkä ite ollu täl kertaa kuitenkaa nii humalas etten kaikkea muistais.

Ainiin ja eilen päivemmällä hengasinki 3h terveysasemalla :D Ne pisti mua piikeillä joku 10 kertaa, kummassaki kyynertaipeessa on mukavat pistojäljet ku mulla on kuulemma "karkailevat suonet" tai jotain. Sit sain kolmiolääkkeitä ja muuta kivaa, ainii ja maanantaina pitää mennä viel ottaa jotai lisää testei. :D

Ens viikko tulee kyllä olemaan tuskaa kun herätys joka päivä 5.30, töissä 7-15, sit toisessa työssä 16.30-23.00 ja kotona oon vasta joskus puolen yön jälkeen. Eipä siinä kerkee hirveesti ketään nähdä. Tosin Jannica lupas tiistaina tehä mun työt 16.30-23 et pääsen näkee Riinaa ja Taruu, ja sit perjantaina ajattelin pyytää et pomo pyytäis jonku muun mun tilalle sinne illaks nii vois viel käydä jossain.

Jepjep, mut nyt voisin taas jatkaa seinään tuijottamista ja jumittamista.

Keksi kuittaa.