Tänään sit tuli se eka päivä/ilta ku iski tää ikävä kunnolla.
Oonki ihmetelly missä tää on viipyny. Ois niin kiva nyt kuulla kavereitten/perheenjäsenten äänet ja nähdä. Halata. Olla.
Mut ne on siellä ja mä oon täällä, ei voi mitään. Eikä mul mitää sellasii fiiliksii oo et pois lähtisin tai jotain, mä oikeesti pidän tästä paikasta. Mä elän vihdoin yhtä toiveistani (se jota oon toitottanu aina pikkusesta asti, asua ulkomailla, lähteä pois, alottaa uusiks, nähdä ja tehdä). Kyl mun on nyt oikeasti -parempi olla-, henkisesti. Tää tekee mulle vaan hyvää. Kotona oisin vaan hajonnu. Tää oli just oikee ajankohta lähteä.

Kuulostaapa siltä, et yritän jotenki vakuuttaa itteäni. Ei, ihan totta toi kaikki on.

Mitäs muuta. Omblinen kans on alkanu menee ny vähä paremmin. Jeromen äiti saapu tänne eilen, se viipyy tääl nyt viikon. Tarkotus oli siin ajassa saada Ombline hyväksyy se et MÄ meen hakee sen koulusta. Ku ei Jerome tai Lucie voi ottaa töist aina vapaata sillee et menis hakee sitä nii.. Noh. Saa nyt nähdä. Toivotaan et tää nyt täst vähä paranee. Mut oon kuitenki sillee paremmal mielel, etten stressaa tost liikaa. Jos tää ei Omblinen kans vaan toimi (tietenki oikeesti yritän, enkä anna periksi helpolla), niin etin jonkun suomalaisen perheen joka tarvii au pairia täällä. Mä oikeesti haluun nimittäi olla tääl kuitenki, tää kaupunki on ihana.

Ainiin, mun lompakko on kans kadonnu/varastettu. Oltiin perjantaina Muko Mukossa (nightclub), ja olin niiiiiiiiiiiin seis että oksat pois. Et en oo 100% varma kadotinko sen ite, vai onko joku ottanu sen. Mut Jenna kyl muisteli et sillo ku ne lähti nii se näki mun pistävän mun lompakon laukkuuni, ja se oli vika kerta ku sitä lompakkoo tarttin, eli sinänsä se viittais vähä et se ois varastettu. Emmä kyl siit mitää parasta huoltakaa pitäny, olin tanssimassa ja muut katto laukun perään :S Ja jäin siihe yhtee hollantilaiseen seurueeseen nii voi olla et joku niistäki on sen vieny. En tiiä sit. Tänää aamul käytii Jeromen äidin kans poliisiasemal ilmottamas se kadonneeks, ja helvetti ku oli muute hyvännäkönen poliisisetä (max 25v!). :D
Ne otti mun numeron ja lupas ilmottaa heti jos/kun löytyy. Ei mua sillee liikaa toi stressaa nyt ku:
a.) siel ei ollu yhtää käteistä
b.) mun tilil ei oo yhtää rahaa, tosin pitäis kyl vissii tänää tulla 70e
c.) mun tili ei voi mennä miinukselle, ja tääl about kaikkialle tarvii sen tunnusluvun et voi käyttää visa electronii
d.)  en aio tilaa viel uutta korttia, tilaan vast keskiviikon jälkee ku keskiviikkona se  klubi on taas auki nii käyn kysyy sielt viel ite
e.) tyhjensin just lompakon suurimmilt osin, sinne jäi kyl visa electron, eurooppalainen kelakortti, normaali kelakortti, opiskelijakortti ja luxilainen bussikortti.
Eniten ärsyttää, et jos se nyt on kadonnu kokonaan, niin siin meni about 50 valokuvaa kans :( Ainii ja mun lävistyskorui  kans muutama :/ Oh well,  toivon nyt vaan et löytyy. Mut kiitän onneeni kyl ettei siel ollu yhtää rahaa tai mitään.
Sain kans tänää etukäteen jo tän kahen ekan viikon palkan (200e, joo ei au pairiks rahan takia lähetä :)), mikä on iha hyvä.

Tää kaupunki on kans siitä kiva ku OIKEESTI kaikki on niin lähellä. Ja oon kyllä niin superkiitollinen kun tääl on niin paljon meit suomalaisia au paireja. Ois varmaan tullu hajoaminen, jos ei olis näit uusia kavereita. Meit on tääl sentäs 15! Toivon nyt vaa et tää tilanne Omblinen kans alkas sujumaan ja koko tää elämä asettus vähä raiteilleen tääl, ku nyt on kokoaja sellast taistelua tavallaa. Pitää yrittää saada tuon pikkusen luottamus, mut silti olla pakottamatta sitä tykkäämään musta. Saa nähdä miten käy.

Ainii ja tän päivän ilonaihe! Ostin vaaleita sämpylöitä ja söin niitä meetwurstin kanssa! Oivoi, ihanaa. Tuli kotoisa olo :D On se hyvä kuitenki ku voi ilahtua niinkin pienistä asioista. Ainiin ja söinpä myös mansikoita! Nam. Ja opin ranskaa. Tu veux jouer dehors? Viens manger! jne. Jee. 24.9 alkaa sit kurssi siel yksityises kielikoulus, jee. Toivotaan et sieltäki jotai oppis, ja ehkä löytäis jotai uusia kavereita. :) Enivei, nyt nukkumaan ku vois yrittää aamul herää aikasin. Parani muuten olo taas ku pääs vähän purkaa fiiliksiä tänne, jee.

Tu veux dormir? Oui!

Hiipiväsiili kuittaa.